Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Selasa, 18 April 2017

Perarakan Apresiasi KoKurikulum



SELASA, 18 April 2017 - Perarakan Apresiasi Ko-Kurikulum 2017 berjaya dilaksanakan dengan kerjasama warga sekolah. Unit Ko-Kurikulum bersama Unit Bimbingan Dan Kaunseling telah mencipta satu kelainan aktiviti dalam perarakan tahun ini. Program hari ini diselitkan dengan aktiviti ziarah mesra 3 penduduk Kampung Tengkawang, gotong-royong membersih kawasan rumah warga emas dan melawat warga emas yang terlantar sakit serta murid yang ditimpa kemalangan.

Perarakan hari ini disempurnakan perasmian oleh Encik Suhaimi bin Wahab dengan gimik memotong riben pelepasan kira-kira jam 2.45 petang. Semoga usaha murni ini memberi impak positif dalam mendidik murid-murid sekolah bersama komuniti setempat. Terima kasih kepada tuan rumah dan seluruh warga pelaksana SK Tengkawang yang memberikan sokongan menjayakan program hari ini.

| Berita : Cg. Noor Ezdiani    | Gambar

Tiada ulasan:

PENAFIAN

© Hakcipta Terpelihara Sekolah Kebangsaan Tengkawang
PENAFIAN: Sekolah Kebangsaan Tengkawang tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan yang dialami kerana menggunakan maklumat yang diperolehi daripada blog ini.
 
Blogger Templates