Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Ahad, 2 Oktober 2016

Lawatan Penanda Aras Ke Sabah





Tarikh : 29 September - 1 Oktober 2016


Seramai 55 orang guru dan staf telah mengadakan Lawatan Penanda Aras Ke Sabah yang kelolaan Kelab Guru Dan Staf SK Tengkawang. Rombongan bertolak dengan bas ke KL pada malam 28 September 2016.

Rombongan menginap di Pine Resort Kundasang. Beberapa tempat telah dilawati termasuklah Desa Fairy Farm, Pasar Tamu Kundasang, Kolam Air Panas Poring, Timpohon Gate. Rombongan juga telah singgah di Ranau iaitu rumah seorang Guru Pelatih Cik Natalia. Kami sungguh terharu dengan layanan mesra keluarga Cik Natalia dan jamuan tengahari yang disediakan. Terima kasih yang tidak terhingga atas layanan mesra itu. 

Persinggahan seterusnya adalah Kota Kinabalu dan menginap di Celyn City Hotel. Rombongan bertolak pulang ke KLIA pada jam 8.30 malam dan tiba pada jam 11.10 malam. 

Terima kasih kepada Kelab Guru Dan Staf dalam menganjurkan program seumpama ini dan memberikan perkhidmatan yang terbaik untuk rombongan. Lawatan dianggap Berjaya walaupun masih banyak yang belum dilawati memandangkan factor geografi sesuatu lokasi. Terima kasih semua.

| Gambar dan Berita : GB

Tiada ulasan:

PENAFIAN

© Hakcipta Terpelihara Sekolah Kebangsaan Tengkawang
PENAFIAN: Sekolah Kebangsaan Tengkawang tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan yang dialami kerana menggunakan maklumat yang diperolehi daripada blog ini.
 
Blogger Templates