Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Rabu, 12 Ogos 2015

Pertandingan Mewarna Dan Melukis Poster Sempena Program Pendidikan Kebersihan Sekolah-Sekolah Negeri Terengganu Peringkat Daerah Hulu Terengganu 2015




12 Ogos 2015, Pertandingan Mewarna Dan Melukis Poster Sempena Program Pendidikan Kebersihan Sekolah-Sekolah Negeri Terengganu Peringkat Daerah Hulu Terengganu 2015 telah berlangsung di Dewan Sri Diman, SMK Bukit Diman. Dalam acara melukis poster, SK Tengkawang telah merangkul tempat ketiga dan johan bagi acara melukis poster.  Tempat ketiga dimenangi oleh adik Siti Nurbaeyah bt Pahrurazi dan johan dimenangi oleh adik Nur As-Sufiya Ilhamy bt Ahmad Syaifuddin. Kejayaan adik Nur As-Sufiya Ilhamy meraih johan dalam acara ini, akan melayakkan beliau mewakili daerah Hulu Terengganu ke pertandingan peringkat negeri. Tahniah dan syabas kepada guru-guru pengiring dan peserta-peserta yang terlibat.

Tiada ulasan:

PENAFIAN

© Hakcipta Terpelihara Sekolah Kebangsaan Tengkawang
PENAFIAN: Sekolah Kebangsaan Tengkawang tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan yang dialami kerana menggunakan maklumat yang diperolehi daripada blog ini.
 
Blogger Templates